REKLAMACJA
Coś poszło nie tak? Jesteśmy pewni, że da się to rozwiązać!
Zadowolenie klientów jest naszym priorytetem i dbamy o to, aby każdy etap procesu zakupowego spełniał najwyższe standardy. Doskonale jednak rozumiemy, że mogą zdarzyć się nieoczekiwane sytuacje i problemy, przez które nie jesteś w pełni zadowolony z otrzymanego produktu. Chcemy to jak najszybciej naprawić, dlatego maksymalnie uprościliśmy kwestię zgłaszania reklamacji, a do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie.
JAK DOKONAĆ REKLAMACJI
1. Wyślij wiadomość na adres e-mail: [email protected]
Tytuł maila: Reklamacja
W treści maila podaj:
- numer zamówienia lub dane osoby, na którą było złożone zamówienie
- powód reklamacji (np. uszkodzenie paczki w transporcie / otrzymanie złego produktu / niekompletne zamówienie)
- WAŻNE!
Koniecznie dołącz od razu zdjęcia, które będą wyraźnie pokazywały wszelkie uszkodzenia czy wady.
Jeśli reklamacja związana jest z pomyłką lub brakami w zamówieniu, napisz, których produktów to dotyczy.
To znacznie przyspieszy proces reklamacji.
2. Poczekaj na kontakt ze strony naszego Biura Obsługi Klienta, które w najkrótszym możliwym czasie rozpatrzy Twoją reklamację i krok po kroku pokieruje Cię co robić dalej.
KONTAKT
Masz pytania? Potrzebujesz dodatkowych informacji? Nasze Biuro Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże.
Napisz: [email protected]
Chcesz dokonać zwrotu? Zajrzyj do działu ZWROTY.